Wednesday, June 15, 2016

အတြင္းလားအျပင္လား

အတြင္းလားအျပင္လား
-----------------------
သာသနာေတာ္ထြန္းကားတယ္ဆိုတာလည္း
အခ်ိန္တိုင္းမဟုတ္ပါဘူး
ေခတ္တေခတ္ကို ႏွစ္ေပါင္း ငါးရာရွိပါတယ္
ပထမ ေခတ္က ဝိမုတၲိယုဂေခတ္ တဲ့ မဂ္ဖိုလ္ ရနိုင္တဲဲံ့အခ်ိန္လို ့ ေျပာတာပါ
အဲဒီကေန ဆုတ္ယုတ္လာလိုက္တာ သာသနာ
ႏွစ္ႏွစ္ေထာင့္ငါးရာအထိကို ဒါနေခတ္ သီလေခတ္ သမထ ေခတ္ ဆိုျပီးသတ္မွတ္ၾကတယ္ လူေတြဟာ
ဒါန နဲ ့သီလေလာက္ကိုသာ ျဖည့္ဆည္းနိ ုင္ၾကျပီး
ဝိပႆနာဆိုတာ မရွိသေလာက္ရွားပါတယ္
ကပ္ဆိုက္လို ့သာသနာပ်က္ခါနီးအခ်ိန္ေတြဟာ
မၾကာခဏ ၾကံဳေတြ ့ရသလို ဝိပႆနာတရားကို
ထိေတြ ့သူဟာ မရွိသေလာက္နည္းပါးလြန္းလွပါတယ္
လယ္တီ မဟာစည္ မိုးကုတ္ ဆရာေတာ္ဘုရား
ၾကီးေတြ ရဲ့ ေရွ့ေခတ္ေလာက္ကဆိုရင္ လူေတြဟာ
ဒါနျပဳ သီလေဆာက္တည္ ေလာက္နဲ ့ပဲ ေတြ ့ၾကံဳ
ခဲ့ၾကရတယ္ တရားလိုခ်င္တဲ့ ဆရာေတာ္ဘုရားၾကီးမ်ားဟာဆိုရင္ တရားရဖို ့ကို
ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ၾကိဳးစားရွာေဖြ ခဲ့ၾကရတယ္
ဝိပႆနာတရားျပနိ ုင္သူဟာ မရွိသေလာက္
နည္းပါးခဲ့တယ္
သာသနာ ၂၅၀၀ ေက်ာ္လာတာနဲ ့အမွ် ဘုရားရွင္
ပရိနိဗၺါန္ ျပဳျပီးေနာက္ သာသနာေတာ္ ႏွစ္ ငါးရာ
အတြင္းကလိုပဲ ဝိမုတၲိယုဂ ေခတ္ကို ျပန္ေရာက္
လာပါျပီ မဂ္ ဖိုလ္ နိဗၺါန္ကို လွိ ုင္လွိ ုင္ ရၾကလိမ့္ဦး
မယ္ဆိုျပီး အ႒ ကထာဆရာေတာ္ေတြက မွတ္ခ်က္ျပဳထားပါတယ္
ေဟာ အခု ဝိပႆနာတရားေတာ္ေတြ ျပန္လည္
ထြန္းကားလာျပီး တရားထူးရတဲ့ ဆရာေတာ္ဘုရား
ၾကီးမ်ားလည္း ဒုနဲ ့ေဒး ပါပဲ
ဒါဟာ ဘုရားရွင္သာသနာေတာ္ တေက်ာ့ျပန္ထြန္း
ကားလာျပီဆိုတဲ့ အခ်ိန္အခါပါပဲ
အခု ဝိပႆနာတရားေတြေတြကို ေဟာေျပာနိ ုင္တဲ့ ဆရာေတာ္ေတြ ရိပ္သာ ေတြဟာ အမ်ားၾကီး
ပဲ ဝိပႆနာရႈ႕မွတ္နည္းကို အေခြေတြကပဲျဖစ္ျဖစ္
မၾကားခ်င္တာေတာင္ နာယူေနရတာ
ဒီအခ်ိန္မွာ လူျဖစ္လာသူေတြဟာ
သာမန္ဘုန္းကံနဲ ့မဟုတ္ဘူးဆိုတာ
နားလည္ထားၾကပါ
တကမၻာလံုးကေတာင္ ဝိပႆနာတရားေတာ္ေတြ
ကို က်င့္သံုးခြင့္ရေနၾကျပီ
သာသနာေတာ္နဲ ့ၾကံဳေတြတာေတာင္
ဒါနေခတ္ သီလေခတ္ကို ေက်ာ္လြန္ျပီး ဝိပႆနာ
ထြန္းကားခ်ိန္မွာ လူျဖစ္ေနၾကရတဲ့
ကြ်န္ေတာ္တို ့တေတြကေရာ
ဒါနျပဳယံု သီလေဆာက္တည္ယံုနဲ ့ပဲ
ေက်နပ္ေနၾကမယ္ဆိုရင္
မဟာအခြင့္အေရးၾကီးကေန
လက္လြတိဆံုးရွံဳးေနၾကျပီလို ့ယံုလိုက္ေတာ့
ဒါန သီလ သမထ ဟာ ဘုရားရွင္မပြင့္တဲ့
သာသနာပမွာလည္း ထိေတြ ့နိ ုင္ပါတယ္
ဝိပႆနာ တခုတည္းကသာ
သာသနာတြင္းမွာ ရနိ ုင္တာပါ
ကဲ
မိတ္ေဆြတို ့ေရာ
သာသနာတြင္းလား
သာသနာပလားဆိုတာ
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ျပန္ေမးၾကည့္ၾကပါဦးလို ့

No comments:

Post a Comment